2011-06-07 | 15:05:21

God middag!

Vaknade med snurrigt huvud och förkylning, great!
Har nyss städat undan en del på mitt rum, blir snabbt stökigt tycker jag? Har även bestämnt mig för lite felr things till rummet, behövs ibland? Får inte plats med kläderna mer tydligen.
Vad händer idag? Ingen aning, åskan hörs på lång väg men känner att det hänger i luften. En sväng med Johannis kanske? Låter bra.

Vet att jag varit fede dålig på update, men vissa har ju andra saker för sig än att sitta inne med datorn o skriva om sitt nolife liv. Är ute ganska myceklt nu, får ju passa på när vädret är perfa! MUOIIUU heejdåå

1 Kommentarer
A N G E L I J N A:

http://youtu.be/llodA3IXZd4 lyssna/kommentera/gilla/ sprid min nya låt, vill gärna ha så många åsikter så möjligt!(:

2011-06-08 | 02:09:28
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!